TRIFLE CU PERE SI CREMA DE CIOCOLATA - lectia de gatit 144

Asa cum am spus in reteta  TORT FLUTURE PENTRU COPII – lectia de gatit 143  de la pagina  http://retete-culinare-diverse.ro/tort-fluture-pentru-copii-lectia-de-gatit-143_14947.html, am pastrat bucatelele de chec ramase de la decupat fluturele, si mi-a mai ramas si niste crema, cu care am "rezolvat" rapid un trifle.

 TRIFLE CU PERE SI CREMA DE CIOCOLATA


trifle

Nu mai scriu inca o data reteta de chec si crema, le veti gasi la pagina mai sus amintita.  Am adaugat de asemeni 3 pere curatate, cca 2-3 paharute de lichior si 2-3 paharute de cafea fiarta foarte dulce.

1-Se rupe bucatele checul, sau pandispanul apoi se pune o treime intr-un bol de sticla.

chec-bucatele

 

2-Se stropeste cu cca 1 paharut de lichior [preferabil de caise], si cca 1 paharut de lichior de sirop, sau cafea dulce. Eu am folosit lichir de caise si caea dulce.

lichior-de-caise

3-Se curata de casuta si/sau coaja frucatele, apoi se taie cubulete, peste chec.

pere

4-Se pune 1/3 de crema peste chec si fructe, si se intinde cu o lingura.

crema-de-ciocolata

5-Se procedeaza la fel si cu restul de ingredinte, pana se umple bolul de sticla, apoi se da la frigider pana a doua zi.

trifle-cu-ciocolata

EXTRA SFAT! Trifle este un desert care se servea la curtea Angliei inca din secolul 15. El are intotdeauna la baza straturi de chec [de diferite arome] rupte bucatele alternate cu straturi de crema [de diferite tipuri, la alegere sau combinate], si de obicei contine si putin alcool. Se pot adauga de asemeni dupa gust migdale, nuci, fistic, fructe deshidratate sau zaharisite taiate cubulete, cubulete de jeleuri sau de rahat. Posibilitatile sunt infinite!

 

 

 

 

Ultimele produse cu reduceri