Lebkuchen - fursecuri germane pentru Craciun

1 ceasca de [150 ml] cu miere, 1 ceasca zahar brun, 1/4 ceasca melasa, 1 ceasca ceai migdale sfaramate [nu macinate], 1 lingura scortisoara, 1/4 lingura nucsoara macinata, 1/4 lingura ginger, 1 lingurita rasa cuisoare, 2 linguri dulceata coji de port, 2 linguri coaja de lamaie, 2 linguri apa. 1 praf copt, 1 ou, 4 1/2 cesti faina

Se framanta un aluat foarte tare apoi se lasa  acoperit in folie de plastic o ora. Pe o suprafata neteda unsa cu ulei, se intinde o foaie de cca 1-1,5 cm grosime, din care se decupeaza cu diferite forma sau cu gura unui pahar, biscuiti, care se vor coace cca 12-15 minute, in tava tapetata cu hartie de copt, unsa in prealabil cu margarina.

Se poate pregati si o glazura dupa gust, sau se pot servi ca atare. Se pot mentine pufosi mai mult timp, daca se inchid in cutie de carton, in care am pus un mar.

ATENTIE!

Reteta este preluata de pe un site cu retete internationale, si am tradus-o ca atare, fara sa o modific cu nimic. Pentru ca nu-mi place sa-mi induc in eroare vizitatorii, trebuie sa mentionez, ca nu am incercat-o inca si personal gasesc cantitatea de mirodenii putin exagerata. Pofta buna!

 

Ultimele produse cu reduceri