Ciulama fiarta pentru bebelusi

1 pulpita de pui mica,100 g smantana,2 linguri de apa de la fiert puiul,1 lingurita de faina,1/2 lingurita zeama de lamaie[facultativ]
Se fierbe pulpita de pui in apa putina.Se lasa sa scada pana ramane 2-3 linguri de apa.Se scoate pulpita si se lasa la racit.In apa de la fiert se adaga smantana desfacuta cu faina si se lasa sa fiarba amestecand pana se leaga sosul.Separat se curata pulpita de piele,grasime,zgarciuri si os si se pastreaza numai muschiuletul.Se da la blender sosul cu carnita,sau se toaca marunt carnea si se amesteca cu sosul.Se adauga un varf de sare si zeama de lamaie.Se poate si fara zeama de lamaie dar eu o adaug mereu pentru ca ii plac fetitei mele mancarurile mai acre.Eu i-am dat fetitei ciulama de la 10 luni dar prietena mea o serveste copilului de la 8 luni.

Ultimele produse cu reduceri