MANCARE IN STIL CHINEZESC

Incrediente: 800 g carne de snitele, 200 g alune, 1 cana de orez, 4 ardei grasi, 4 linguri de ulei, 4 linguri sos de soia, 1 pahar mare de vin, 1 ceapa, 1 catel de usturoi, 1 lingura rasa de zahar, 1 lingura de otet, cate 1/4 lingurita de praf de ghimbir, curry, chimen si 1 varf de cutit de boia iute, 200 g rosii din bulion

Preparare: Am fiert orezul in multa apa, apoi l-am clatit si l-am scurs ca pe macaroane. Carnea am batut bine cu ciocanul de snitele, apoi am taiat-o fasii subtiri. Am rumenit in ulei ceapa tocata, usturoiul pisat si ardeii taiati fasii inguste, apoi am adaugat alunele, rosiile, sosul de soia, vinul , condimentele si carnea, si am tinut pe foc cca 15 minute pana s-a legat sosul. Aproape de sfarsit am adaugat zaharul si otetul. Am servit cu orezul fiert si da, a fost delicios!!!!
Timp de preparare:
Portii mancare:

Ultimele produse cu reduceri